کاغذ خرد کن

کاغذخردکن‌ها عمدتاً در مراکز دولتی، شرکت ها و سازمان ها بکار می‌روند تا اسناد کاغذی، سی دی‌ها و مواردی از این دست را بصورت نوار و یا ذرات ریز تبدیل نمایند. استفاده از این دستگاه‌ها به این دلیل صورت می‌گیرد که کارشناسان حریم شخصی، اغلب به کاربران توصیه می‌کنند تمامی اسناد خصوصی، اداری، اسناد مالیاتی، کارت‌های اعتباری، لوح‌های فشرده حاوی عکس، اطلاعات و اظهارات حساب بانکی و مواردی از این دست را که امکان سوءاستفاده از آنها وجود دارد، پیش از انتقال به زباله‌دانی به شکل غیرقابل استفاده‌ای درآورند.

کاغذ خردکن پروتک protech SD 9360

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ...

کاغذ خردکن پروتک protech 468

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ...

کاغذ خردکن پروتک SD 9355/104 Pro

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید ...

انواع کاغذ خرد کن

دستگاه کاغذ خرد کن صنعتی

معمولاً در بانک‌ها و سایر سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کاغذ خردکن ها برای حجم بسیار بالا استفاده می شوند و قیمت بالایی دارند.

کاغذ خرد کن اداری

دستگاه کاغذ خردکن اداری به سه دسته تقسیم می شود: کاربری اداری با استفاده کم، کاربری اداری با استفاده متوسط و کاربری اداری پرکار. میزان استفاده برای کاربران کم مصرف در روز حداکثر 100 برگ، کاربران با استفاده متوسط در روز 3500 تا 14000 و کاربران پر مصرف بیش از 36000 کاغذ در روز در نظر گرفته شده است.

کاغذ خردکن پودری

این دستگاه نیز جهت استفاده در سازمان‌های دولتی، شرکت‌ها و البته محیط‌های شخصی که مدارک بسیار مهمی برای از بین بردن دارند، مناسب است. دارند می باشند. تعداد کاربران برای این مدل دستگاه‌ها حداقل 10 کاربر است.

error: محتوای این وبسایت در برابر کپی محافظت شده است!!